ECHIPA

ECHIPA

Pagini

joi, 4 octombrie 2012

SUPER-INTERVIU cu BENTO - OVIDIU AGAPE


Ma numesc BENTO ... OVIDIU AGAPE BENTO




Buna ziua, dragul nostru Ovidiu Agape – alias BENTO ! De unde si pana unde acest pseudonim ?

Bine v-am gasit. Cum de unde ? Vine de la portarul portughez  Manuel Galrinho Bento  , de la echipa Benfica Lisabona ( anul 1982 ) , un portar foarte bun la vremea aceea ( detalii pe http://en.wikipedia.org/wiki/Manuel_Bento  ) , cand eram junior, la inceput, am fost portar….




Cand te-ai apucat de fotbal, si de ce ?

In anul 1983, la grupa de copii “pitici” POLITEHNICA IASI. Imi placea foarte mult, dupa ce terminam orele la scoala, ma duceam repede in spatele blocului si jucam fotbal cu baietii mai mari ca varsta decat mine, nici mancare nu-mi trebuia.




Cine au fost antrenorii care ti-au marcat cariera, ti-au modelat caracterul, ti-au fost alaturi…

Mai intai la “pitici” – Nea M. BARSAN – POLITEHNICA

Dupa care au urmat:

JUNIORI I, II, III, CADETI – VIOREL AGACHI – LYNX

SENIORI: CITADIN – M. DANILA

BUCOVINA RADAUTI – V. VAIDA

BUCOVINA SUCEAVA – R. CASUBA



Cum impacai fotbalul si scoala ?

Dupa cum spuneam, fotbalul este viata mea, iar scoala am lasat-o mai moale, iar acum , dupa atatia ani, cam imi pare rau, dar asta e…



Sportul si-a pus amprenta si in viata privata, in afara terenului de fotbal ? Cum te-a transformat ?

  1. Da, bineinteles. Va dau un exemplu: datorita fotbalului sunt angajat al firmei SC COMGUARD SRL.
  2. Intr-un om mai educat, mai intelegator, mai familist. Este alt anturaj in sport.



Ce i-ai spune unui parinte care vrea sa-si dea copilul sa faca sport de mic ?

Ca a facut un lucru foarte bun si ca acel copil va deveni mai sanatos si ca va avea mai mult de castigat in viata.




Ce alt sport ai fi practicat, daca nu te-ai fi apucat de fotbal ?

Nu stiu exact, dar in general imi plac sporturile de echipa.




Ce planuri ai de viitor, acum cand este mai aproape de ….

…. nu spune , te rog, de “pensie” , inca mai “pot” ( rade in hohote ) La cat mai am de jucat, vreau sa dau totul pe teren si pe langa mine sa creasca in joc, “baietii mai tineri”.




Si, la final, cateva cuvinte despre familia ta ! Cum este viata lor, alaturi de un fotbalist, mereu pe drumuri ?

Sunt casatorit din anul 2005 , iar bunul Dumnezeu mi-a oferit 2 PRINTESE: prima are 6 ani pe numele LUISA DENISA , iar a doua are 1 an si 4 luni, pe nume ANEMONA MARIA. Stiu foarte bine unde este “sotul si taticul” lor, duminica in special.




Multumesc din suflet pentru interviu, multa sanatate tie si familiei si sa ne auzim cu bine.

Eu iti multumesc!




Un comentariu:

  1. salut bento fii tare si sa te ajute DUMNEZEU sa mai joci inca 15 ani lejer mult succces in campionat
    razvan

    RăspundețiȘtergere